איך בוחרים את המתנה המושלמת?

רוצים שהמתנה תהיה בדיוק בטעם של האהובים שלכם? מבין כל השיטות שפתחתי במהלך שיחות עם לקוחות יצרתי תבנית שבאמצעותה אני יודעת תמיד כיצד לסלול את הדרך לחבילה המושלמת עבורכם ועבור מקבל המארז. לשיטה קוראים מאר״ז ובכתבה הבאה תבינו בדיוק איך זה עובד.

מחיר

אריזה

רושם

זמן

מחיר :
ראשית, ממולץ לדעת את טווח ההשקעה שנרצה להשקיע. כך נוכל לצמצם אופציות לבחירה וליצור טווח נוח שמתאים לנו, ניתן גם לעשות זאת בעמוד הקטגוריה של המוצרים באמצעות הסרגל שמימין.

אריזה :
לאחר שבחרנו סכום השקעה נלך לדבר הכי חשוב שקובע הכל, צבע! כי על טעם וריח יש על מה להתווכח. נתקלתי בהרבה אנשים שלדעתם ששחור זה צבע של אבל, והרבה אנשים לא נוהגים לחגוג תחת סממן שחור. לעומת זאת הרבה אנשים דווקא חושבים ששחור זה צבע קלאסי שמשדר יוקרה ואיכות.
לכן אני ממליצה לפני ששולחים מארז מאוד חשוב לחשוב על אופיו של מקבל המתנה ולא רק על טעמנו.

מארזי יום הולדת –
האנשים הקלאסים בדרך כלל מתחברים לצבעים הבולטים יותר : שחור, אדום, לבן, חום.
לנשיות צעירה מומלץ להשתמש בגווני הורוד המתאים בעיקרו לקהל הנשי.

עבור לידת בן/בת מומלץ בלידה ללכת בצבע המתאים למין התינוק. ורוד לבנות, כחול ותכלת לבנים.

ליום נישואין/ציון יום-השנה מומלץ ללכת על הגוון האדום/לבן. שניהם קלאסיים, רשמיים ורומנטיים במיוחד.

למטרת איחולי תודה מומלץ ללכת על מארז בשילוב מוצר מתוק, ועל הגוונים הרחבים, מארז הכולל מגוון צבעים מראה על שמחה ואנרגיות שביחד מסמלים על הרצון הרב לשמח את מי שמקבל את המארז בעזרת קשת צבעים רחבה.

מארז לגבר -אם המארז ישלח למקום עבודה ממולץ לשלב מארז עם ויסקי או יין וכוסות ממותגות או מפיץ ריח טוב, מאוד נחמד עבור גבר מתנה שתשדרג את נראות החלל ותתן יחודיות בכיתוב האישי על גביה.

מארז מתנה לחברה הכי טובה כדי שבאמת תהיה מאושרת. אני ממליצה ללכת על מארז שיש בו הכל, פרחים, פררו ובלון מראה על חשיבה והשקעה שלא החסרת שום פרט כדי ליצור לבסטית את היום הולדת המושלם!

רושם :
הכוונה ברושם היא לקנה המידה. איך אתם רוצים להיראות? עד כמה המחווה צריכה להיות גדולה ומרגשת? יש כאלה שאין שמבחינתם מתנה מכובדת זה קונוס 15 ורדים יפה עם בלון צנוע, ויש כאלה שצריכים את כל ההצגה. לכן תמיד שאני שואלת בזמן  ההזמנה מה האירוע או למי נועדה המתנה. ההוקרת תודה שאתם רוצים להעביר, האהבה והרצון לשמח אלה הדברים שעוברים לנו בראש כשאנחנו מוסרים משלוחים. 

זמן :
הרבה אנשים שואלים אותי – “כמה זמן מחזיקים הפרחים? זה פרחים חיים? פרחי סבון מחזיקים לאורך זמן? פאפאס זה פרח חי?״
השאלות האלה בדרך כלל נשאלות משתי סיבות –
סיבה ראשונה כמו שכבר דיברנו קשורה לרושם שתרצו להשאיר על המקבל, כדי לדעת שהוא יסתכל עליה לאורך זמן ויגיד כמה כיף שיש לי בן אדם שאוהב אותי ודאג לשמח אותי!
והסיבה השנייה היא מועד החגיגה. האם זה קורה באותו יום, בערב, יום למחרת וכו׳.
כל אלה דברים שתמיד צריך לקחת בחשבון במעמד קניית המתנה ולכן אני ממליצה להתייעץ או לקרוא את תיאור המוצר.

חברים יקרים, מקווה שעזרתי לכם ונתתי לכם את התשובות הנכונות שיעזרו לכם לפנק ולשמח את מי שעשה לכם את החשק להגיע לאתר שלי 🙂
אוהבת, Lihi Bar.